Intrebari despre produse si comenzi

Cum pot cauta un anumit produs in magazin?

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

Sunt persoana juridica. Pot cumpara?

Da, www.alet.ro onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.

Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.

Cum schimb un produs?

In ceea ce priveste problemele ce pot aparea la produsele livrate de catre magazinul nostru online, nu ezitati sa ne contactati la numarul 0773 955 783 sau sa ne scrieti un e-mail la adresa contact@alet.ro, pentru a identifica cea mai buna modalitate de solutionare a acestora.

In situatia in care produsul pe care l-ati comandat nu este pe placul dumneavoastra sau nu sunteti multumit/a de calitatea acestuia, sau doriti sa il schimbati cu alt produs, aveti posibilitatea de a va razgandi si de a-l returna, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produselor, conform OUG 34/2014 - Ordonanta de Urgenta Guvernamentala privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.

Pietrele naturale pot prezenta mici imperfectiuni, diferente de nuanta si de culoare.

Acesta este aspectul lor natural si nu poate fi considerat defect, dimpotriva, este ceea ce le face unice si speciale.

De asemenea, nuanta pietrelor care sunt folosite pentru bijuteriile www.alet.ro poate varia in functie de setarile si tipul monitorului / device-ului, precum si in functie de lumina la care sunt expuse (artificiala / naturala). Prin urmare, aceste diferente nu pot fi invocate ca fiind neconforme / defecte.

Inainte de a trimite un retur este nevoie sa ne contactati pe adresa de email contact@alet.ro sau la numarul de telefon afisat pe site, pentru putea procesa returul.

Va rugam sa mentionati in email datele si contul IBAN in care se va restitui contravaloarea produsului/produselor returnate.

Clientul va suporta contravaloarea transportului retur catre sediul nostru, contravaloare care poate avea valori diferite, in functie de curierul ales pentru a trimite produsul/produsele.

Suma va fi restituita in termen de maxim 14 zile de la data primirii returului si verificarea acestuia.

Se va restitui doar valoarea produsului/produselor NU si a transportului initial in cazul in care a fost achitat de catre client.

Contravaloarea transportului in cazul returului va fi suportata de catre client.

Se va returna inclusiv produsul cadou daca acesta a facut obiectul comenzii, in cazul returului intregii comenzi.

www.alet.ro va lua legatura cu dumneavoastra in vederea confirmarii eligibilitatii returului conform perioadei si conditiilor legale mai sus mentionate.

Administrarea contului de client

Am uitat parola contului. Cum procedez?

In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.

Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.

Pot modifica o comanda lansata?

In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Istoric comenzi.

Pot afla informatii despre comenzile anterioare?

Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric comenzi..

Intrebari generale

Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formele de contact. de pe site.

Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formele de contact afisate in sectiunea contact.